Pentru a comanda un produs, trebuie doar sa trimiti un email la adresa myvintagemall@gmail.com, care sa contina urmatoarele date despre produsul/produsele dorite: Produsul Codul si o scurta descriere a produsului ( link ) Pretul Adresa unde va fi trimis Modalitatea de plata: card, mandat postal, plata la livrare Un numar de telefon de contact In cel mai scurt timp posibil noi iti raspundem, fie prin email, fie prin telefon, si stabilim datele de finalizare a comenzii tale. Daca esti din Bucuresti, hainele vin la tine cat mai repede. Daca esti din alt oras, iti trimitem hainele fie prin Posta Romana, fie printr-o firma de curierat. In functie de alegerea ta, iti vom spune cat te costa in plus si cam cat de repede ajunge la tine. Vei putea rezerva produsele preferate, dar totusi nu mai mult de 1 SAPTAMANA, dupa care trebuie ori sa le cumperi ori sa le lasi pentru o alta doritoare. Comenzile tale vor fi preluate in ordinea primirii iar situatia fiecarui produs in parte (disponibil, rezervat, vandut) va fi actualizata imediat. Acceptam sa ne returnezi produsele care crezi ca nu corespund dorintelor tale, fie ai gresit masura, fie crezi ca nu ai primit ce doreai. Ai timp sa le returnezi 5 zile, vei primi banutii inapoi sau un alt produs dorit, mai putin insa costul livrarii. Daca vrei sa ne intrebi orice, daca ai vreo nelamurire te asteptam cu drag sa ne scrii la myvintagemall@gmail.com sau sa ne suni pe telefoanele noastre: 0724 236 559 0763 434 052
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu